onsdag 25 april 2012

Vill göra en dokumentär

Jag vill göra en dokumentär serie om anhöriga till mördade . Vill vissa hur det kan vara och vad vi får gå igenom, så att det blir lite mera förståelse för våran mål grupp i samhället hos arbetsförmedlingen ,försäkringskassan ,kriminalvården,sjukvården,media,polisen och för politikerna.
Tror även att det skulle vara intressant för allmänheten att följa vi är ju av naturen intresserade av varandras livs öden och alla  kan en sorglig dag bli anhörig till mördad, för mig vart det en helt ny värld att lära känna..



Det kommer lite då o då en sådan önskan i mig, om att få gör en sådan dokumentär det är en frustration i mig som vill få fram mera om våra behov bla i dag då jag helt plötsligt i en reklam för ett tv program ser Englas ansikte svicha förbi med en massa andra mördade människor och som nu när man lyssnar på experter i media om dom anhöriga i Norge då jag ofta tycker att det blir grunt o massa svamel. Jag tycker att det finns ett behov av att få fram mera om hur vi har det och kanske kan man då få en större förståelse för våra behov?  Något producent bolag där ute som är intresserad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar