tisdag 19 februari 2013

Söker jobb


Nu hoppas jag att det inte blir någon teater att Dan Bratt har fatta att det inte är en bra ide ...man ska inte bråka med en TIGER mamma ;) Önskar att jag slipper bråka om det mera !

 Hoppas på en lugn dag så jag kan söka lite flera jobb Tipsa gärna mig om ni vet några lediga I Dalarna/Gävleborg max 1 tim från Stjärnsund eller distans jobb. Behöver något annat än mordet att fokusera på och jag behöver verkligen tjäna pengar så jag kan få ett banklån om jag förlorar i stämningen, för nu börjar jag bli riktigt orolig över vad staten /JK kommer med för begäran om ersättning för deras jobb runt stämningen, våra kostnader har jag lite mera koll på ...Hur många timmar kan dom ha lagt ner ? och vad tar dom i timmen?  Tycker inte dom kan ha lagt ner så många timmar efter som vi inte har fått så arbetade svar fören några nu i dec o jan och det mesta av deras jobb har ju rikspolisstyrelsen gjort! Får inte jag magsår snart så är det väl konstigt...men man har väl lärt sig att leva med stress, smärta och ond bråd död så jag ska nog klara även detta :/ .

 Ingen bra jobb sökar annons kanske :) men jag är en jävel på att ta tag i saker och jag är utb. fritidsledare jobbat mest på behandlingshem med ungdomar och fritidsgård och som egen företagare av kursgård med B & B eko-butik och klimatsmart restaurang. Föra sommaren drev jag ett sommar café på en gammelgård där jag hade fika mat och öl/vin rättigheter. Och som ni ser så sitter inte Jante fast på min axel även om hen ibland gör sig påmind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar