torsdag 31 mars 2011

Vilken soppa ,man tror inte att det är sant.

Om jag nu förstått rätt så tror Åklagaren att pappret med Eklunds namn aldrig funnits eller åtminstone så finns det inget som säger det enligt honom, det är tydligen möjligt att just Eklund inte slagits fram i riksmords framtagande av den listan med potentiella mördare som dom gav till dala polisen som i och för sig inte dala polisen använt sig av ...  Jag blir förivrad för jag har hört att han ska finnas på både en riks lista och en lista över potentiella gärnings män i Gävleborg.Har rikspolis styrelsen bara hittat på det då eller ?
Vem ska jag fråga om det då? som svarar mig när allt oftast är sekrets från mig... fy vad man är maktlös när  åklagare o polismyndigheten har alla rättigheter .Det enda jag kan göra är att skrika o bråka få media att skriva och kanske så har jag rikspolisstyrelsen som hjälper mig men det vet jag ju inte säkert.
Jag har full förståelse för att dom inte kan hitta den som städat men jag har inte förståelse för att man inte kan säga att ett brott har begåtts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar