måndag 11 oktober 2010

! ja våld skapar våld ...iallafall så länge det inte finns någon relevant rättvisa!

http://www.expressen.se/nyheter/1.2169663/arklov-kan-bli-fri-om-tva-ar
 Ytterligare en mördare med livstid som snart är ute !
Fy fan han blir dömd till livstid och nu så ska han bli fri efter 13 år !!!
Vad är det för fel på svenska rättvisan ?
Jag blir mer o mer provocerad att strunta i svensk lag mm och gå med i någon annan sekt kanske starta en egen sekt för anhöriga o brottsoffer eller bara helt enkelt strunta i alla lagar, döma o straffa dom som begår brott helt själv! Skulle inte förvåna mig om vi snart ser konsekvenserna av hur slappt och orättvist det svenska rättssystemet är, med anhöriga och brottsoffer som tar lagen i egna händer och helt enkelt skiter i konsekvenserna ... När staten hela tiden pissar på dom...
Jag har då inte blivit en snällare mer förlåtande människa efter att min dotter blivit mördad Nej jag har blivit förband ,frustrerad, långsint , hämndlysten och jävligt tröt på att brottslingar inte behandlas med rättvisa gentemot brottsoffrena. Hade det varit ett rättvisare system där brottsoffren kom i första hand så hade jag troligen inte blivit en mer frustrerad hatisk människa.

I o för sig om min dotters mördare kommer ut innan han bärs ut i kista så kommer han att hamna där snabbare än snabbt = jag livstid ... ja det är det värt!  ja våld skapar våld ...iallafall så länge det inte finns någon relevant rättvisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar