fredag 22 oktober 2010

arbetsförmedlingen har inte tillräkligt med psykologer

Nu när jag blivit in körd i programmet för att ta reda på min arbets kapacitet så vad händer då- Det finns inga resurser !!! Jag ska få ett möte med min handläggare om 2 veckor och psykologen som jag tycker borde vara den jag träffar först har ingen tid fören i slutet av nov... ?  pratade med deras chef som inte tyckte att det var så viktigt med psykologer för att utreda arbets förmågan... men för fan jag har ju dåligt med arbets förmåga pg av mitt psyke så då måste väll det vara smart med en psykolog som utreda den! 

1 kommentar:

  1. Nu låter jag kanske som fru Besserwisser men en arbetsförmågebedömning brukar innehålla träningsmoment och samtal med såväl psykolog som arbetsterapeut och läkare.. För att få en så gedigen helhetsbild som möjligt av vad som inte fungerar. Här tycks man utgå från att du inte vill jobba..? får den känslan av dina ord - att dom inte tar dig på allvar utan bestämmer åt dej hur du ska känna och när du ska vara " frisk" .
    Det vet bara du, det är det unika med oss människor - att vi har självinsikt.
    Strid för den. Jag hejar på dej.

    Kram Helena

    SvaraRadera