fredag 22 mars 2013

Ev senare så kommer det att startas någon insamlig på något vis men vet inte än

Nu har jag kommit hem 38,5 i feber och hostar som besatt,helt slut efter dessa dygn i Stockholm med influensa , domslut och media. Hoppas jag inte smittat någon!

Det ringer en massa godhjärtade människor som vill hjälpa till med pengar allt från dom som vill ha mitt konto nr till artister som vill hjälpa till med välgörenhets gala och dom som vill starta insamlingar . Ni är så snälla och jag uppskatar eran omtanke .
I nu läget så kan jag inte ta emot några pengar det blir för mycket tjafs från dom som tycker att jag gör fel .Avundsjuka eller vad det är driver vissa människor till märkliga saker och jag har redan fått sånt som liknar mordhot mm  ...
Men ev senare så kommer det att startas någon typ av insamling på något vis men vet inte än hur det blir eller om det blir.

Och först måste jag veta om vi ska ta detta vidare då det verkar vara många brister i domskälet men det ska min advokat fundera på först

TACK FÖR ALLT STÖD <3

2 kommentarer:

  1. Kram till dig! Förstår hur enormt jobbiga dessa år måste ha varit för dig! Det värsta som finns är att förlora ett barn. Att dessutom drabbas hårt - oavsett vad det är - och samtidigt bli tvingad att driva till tyckes självklara frågor - är extra tungt. Det är bra att du driver frågan! Fortsätt driva frågan den och ta emot den hjälp som ges så du ensam slipper ta den ekonomiska smällen! Vi är många som förstår. Den ligger i många människors intresse och nu har du chansen att driva frågan åt alla. I dagens samhälle får vi inte ge upp, allt börjar luta åt att de svaga, sjuka och behövande får lida enormt, just på grund av det hårda samhället vi möts av, där heder tyvärr börjar bli allt mindre värt, men flocken av oss drabbade blir bara större. Kram till dig!

    SvaraRadera