söndag 4 december 2011

Till min ängel Engla, saknar dig så mycket .

Till min ängel Engla

Tänk att längtan kan vara så svår att den kan vara lika stark fast det gått så många år .
Minnena finns där hela tiden dom glädjer samtidigt som dom svider djupt in i min själ , jag önska så mycket att du var här.
 Jag känner ännu lukten av ditt hår. Godnatt kramen som skulle vara på riktigt ,den var inte klar fören det kändes att vi möts. Godmorgon skulle sägas innan för din dörr så vi viste att du verkligen var vaken .Dina finna drömmar om att bli artist ,dina funderingar kring hur jag skulle hinna med att se dig på alla ställen . Du älskade att dans och gjorde det som du aldrig gjort annat det spelade ingen roll till vilken musik rytmen fans där helt naturligt. Din kärlek till livet var så stor så mycket du önskade att göra och jag såg så mycket framemot att få se dig växa utvecklas till det som du önskade allra mest. Din fina stora syster bjuder in mig till en vardag som är fylld med glädje ,lycka ,frustration allt det som kalas liv och Torbjörn finns där hela tiden med sin kärlek sånt som gör att jag försöker göra det bästa jag kan av livet  ,men där bakom ligger saknaden efter dig hela tiden och gnor. Jag längtar så mycket efter dig min fina dotter du saknas mig så mycket så mycket.
Önskar att vi möts igen, att jag får kram dig det skulle göra allt för mig.   
 

3 kommentarer:

  1. Innerlig KRAM till dig/

    SvaraRadera
  2. KRAM från mig också till dig Carina.

    SvaraRadera
  3. Fina Carina <3 Vi vet hur det känns med saknaden och längtan efter bara något så simpelt som en kram. Hjärtat är alltid fyllt av saknaden och visst finns många roliga minnen som man kan le åt men ofta triggas sorgen igång av enkla småsaker som förr inte varit så viktiga <3 Jag sänder dig värmande mamma kärlek <3 änglamamma till änglamamma <3 <3 <3 / Marlene J

    SvaraRadera