måndag 28 november 2016

Uppdaterar lite om mig och min blogg

Hej
Jag har två Blogger en englas mamma som jag inte använder längre och denna som används ibland.
Nu är du på min blogg där du kan läsa om mina tankar,idér och känslor dom ändrar sig ibland och ofta har jag glimten i ögat.  Om du är respektfull kan du även ställa frågor  jag svara på dom flesta men ibland så har jag så mycket arbete att jag inte hinner  . Jag använder mig av bloggen  mera sällan nu för tiden men i bland när jag har samhälls nyttig information eller tykanden så lägger jag upp det här och politiska inlägga kan du även hitta på min fb .https://www.facebook.com/KryssaCarinaH/
Jag är Englas mamma och det är en del av mig som jag fortfarande har svårt att hantera och som har påverkat mitt liv på alla sätt. Jag är även  bla :Carina, egenföretagare,mamma, fru och så har jag förmånen att få hänga med en härlig nu tre åring som min man är morfar åt så det är full rulle...Jag är engagerad i politiken och tycker att det är inspirerande
 när jag känner att jag kan vara med och påverka även om jag har fått lära mig att man måste ta ett steg i taget jag är stolt  Centerpartist och sociala liberal. Jag mår oftast bra och är engagerad, intresserad och vill vara med och bidra till att världen blir en lite bättre plats. Jag har så klarat mindre bra dagar då mardrömmen och saknaden efter Engla gör sig extra stark även om den alltid finns med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar