torsdag 11 september 2014

Kryssa Carina Höglund

Kryss Carina Höglund ,Centerpartist som vill vara med och ta ansvar för en levande landsbygd där miljötänket är med i allt. Som vill uppmuntra nya idéer och tankar för att höja kvalitén i vården, bra vård i hela landet där vårdcentraler är viktiga incitament för att nå brett och förebyggande. Som vill bidra till ett tryggare Sverige där vi börjar med ungas skola och fritid .Skapa ett Sverige som är rättsäkert för alla och inte bara för dom med en stor plånbok . Ett Sverige där beslut fattas nära dom som är berörda och där människor får göra egna val och ta mera ansvar för sitt liv ,samtidigt som vi har en bra krock kudde när livet stormar och där vi prioriterar att hjälpa varandra . Ni kan kryssa mig på Dalarnas Landstingslista ,Dalarnas Riksdagslista och Hedemora kommunlista .

Jag vill försöka se framåt och vara positiv till att vi kan skapa ett bättre, grönare och ansvarstagande Sverige . Vi har det redan väldigt bra i Sverige även om det finns mycket vi kan göra bättre ! 
Just nu som många vet så är det tufft när jag slängs ännu starkare in i smärtan, sorgen och blir påmind om mördaren som jag helst inte vill tänka på . Jag vill inte ha några kryss av medlidande bara av dom som tror jag har potential att bli en bra politiker och som känner att dom vill ge mig sitt förtroende att bära deras röst i en centerpolitisk anda.   

Eklund vill jag fortfarande träffa och jag tycker att han förtjänar ett riktigt livstidsstraff kanske borde han ändå sitta inom psykiatrin ,men jag skulle vara mycket rädd om han satt där efter som då skulle jag inte ha någon trygghet kvar alls efter som dom kan få använda internet mm och det är alldeles för lätt att rymma och osäkerheten om när han kommer ut blir ännu större .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar