söndag 14 september 2014

I dag hyllar vi demokratin

Idag får vi se hur det går för ungdoms jobben och restaurangbranschen i Sverige . Blir det regeringsbyte så blir det många som får säga upp ung personal o höja priserna . Om Landsbyggden ska få ta smällen från en rödgrön regering och om det som lovats till allt och alla ska sänka ekonomin så vi står nakna om det blir en ny ekonomisk kris i Europa. Men det blir många ny händer utan intresse för jobbet och utan utbildning i äldreomsorgen vid regerings byte !
Tänk till innan du går och röstar för det finns igen ångertid för din röst idag utan det blir våran framtid i många år och en röst kan vara den avgörande ! jag röstar för en medmänskligt Sverige där vi får bestämma så mycket som möjligt själva och besluten flyttas så nära människor som möjligt. jag röstar för en klimatsmart politik där det förnybara står i fokus och maten ska vara djur och miljö vänlig. Vi ska ha svensk mat eller i alla fall mat som håller Svenska djuretiska regler i alla våra skolor ,sjukhus, äldreomsorg. jag röstar för att hela Sverige ska leva och blomstra ända ut i glesbyggden. Sverige är större än storstan ! Jag röstar på CENTERPARTIET och jag respekterar din röst, det är viktigt att du går och röstar för vår demokrati !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar