söndag 25 mars 2012

Expressen skriver om så lever Sveriges mest ökända kriminela

Fy vad jobbigt det är när man står i kön på ica och ser rubriken o bild på AsEt som mördade in dotter ,ska man köpa tidningen o läsa och få ont i magen eller ska man strunta i att köpa o läsa och få ont i magen och fundera på vad som står där o vad andra i släkten fått läsa där ? Jag köper o läser och vist fan är det svin jobbigt hur man än gör när man påminns om svinet ...mest gammal skåpmat fast nu läser jag att efter som man när AsEt har lufthåls permission inte besöker gallerier eller där det är mycket folk så är det ingen schans att han träffar på Englas anhöriga ...!!!! Har ni någonsin hört nå så totalt dumt totalt idiotiskt tror den som sa det själv eller ?
Skulle vi som familj vara av särskild sort som bara är på ställen med mycket folk ? nej tror inte det däremot så är vi mera äventyrslystna och reser mycket över Sverige o världen än många, vi har många bekanta i Norrtälje med omnejd till och med ute på öarna ...Inte mig emot att personligen träffa på han men vi anhöriga ska inte behöva riskera det i alla fall inte enligt vad jag tycker är rätt men det är ju inte samma som vad Sveriges politiker tycker efter som lagen ser ut som den gör !  

2 kommentarer:

  1. Jag hittade nu din blogg efter att precis läst ut din bok. Jag har alltid under min uppväxt trott att vi bor i rättvist och rättsäkert land. Tyvärr har även jag fått erfara allvarliga brister och när jag läser hur rättsväsendet inte ens sökt efter hela sanningen och hur de inte vill ta ansvar för att de inte tog tag i tipset, får mig att rysa. Ibland känns världen så kall. Hur ska jag kunna beskydda mina tre döttrar som ska växa upp i vår värld! Tankar från en häxa till en annan. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja man blir bra trött ibland man får göra så gott man kan och innse att man inte kan beskyda barnen från allt. Men vi får kämpa vidare för en så bra värld som möjligt alla kan vi dra något strå till stacken .frid C

    SvaraRadera