onsdag 1 februari 2017

Veckansbrott

Veckansbrott hadde igår  en intervju med Sol och prat kring när Engla försvann. Produktionen, GW o Camila skötte  sig bra respektfullt och tydligt. Sol gav en stark bild från sin verklighet o lyfte två viktiga frågeställningar kring medias roll och livstidsstraffet. Känslomässigt var det väldigt tufft och jag ligger än o skumpar i bakvattnet av det fast det gör jag mer eller mindre varje dag. Vi behöver lyfta anhöriga till mördades perspektiv finns så mycket kvar att göra. V ska även se till att AsEt till mördare o vad han gjort aldrig glöms bort han ska inte kunna smyga ut ur fängelset....http://www.svtplay.se/video/12187286/veckans-brott/veckans-brott-sasong-14-avsnitt-4?start=auto
Angående Veckansbrott o all media så känner att jag behöver lägga till en aspekt som alltid finns med mig... Jag känner även med dom anhöriga till mördare dom har inte gjort något för att hamna i den sitsen och tänker mig att det måste vara väldigt tungt att leva med. Det är mördaren som satt oss alla i en mardröm! Obs mördare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar