lördag 24 oktober 2015

Medierna i p1.

Rekommenderar er att lysna på medierna dom får högt betyg av mig,  det är ovanligt att man i media belyser media utifrån kritiskgranskning som man gör där . Media är verkligen på gott o ont. Det kom inte med mycket av det jag sa i intevjun och den var innan Trollhättan tragedin så jag viste inte att de jag pratade om skulle hamna i den vinkeln.  Jag vill förtydliga att jag sa mycket som inte är med tex  att man inte automatiskt blir dum i huvudet när man slängs in i en mardröm och att media inte ska vara rädd för att intervjua offer men dom ska låta bli att fiska fram sin historia istället för att lysna på vad offren vill säga.  Jag sa även att jag fått mycket hjälp från media med att få fram information som jag annars aldrig skulle fått.
http://t.sr.se/1PMFSf7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar