tisdag 10 februari 2015

Avslag från Europadomstolen dom tar inte upp ärendet

Avslag från Europadomstolen dom tar inte upp ärendet ...Ok samma här som i HD man får ingen motivering så man vet inte alls hur dom tänker, men jag vet att vi har luckor i lagstiftningen och det har även tingsrätten konstaterat där av min tanke att vi behöver ett rättssäkrare Sverige vad gäller dom här bitarna . jag har kommit till vägs ände nu men känner att jag gjort allt jag kan för att bidra till en förbättring många ? har lyfts och politiker och tjänstemän vet vad det handlar om många saker har förbättras men det har inte blivit perfekt ...jag strävar gärna på att saker blir så bra som möjligt så vägs ände var väl att ta i nu får jag jobba på inom politiken och få ordning på lagstiftningsbitarna det kommer att ta tid men trägen vinner ... Att staten inte ber om ursäkt när dom gör grova missagt tycker jag är fel ,att vi har hål i lagstiftningen runt dessa frågeställningar är inte rättsäkert .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar