onsdag 27 april 2011

Trist artikel som gör ont för oss anhöriga ! i Expressen

Vist kan jag tycka att det är bra om det granskas kring hur livstidsdömda har det i fängelset och kring permissionerna men samtidigt så vill jag inte bli påmind om ASET i onödan .Bara om det kan göra någon nytta men det tror jag inte att en sådan artikel som de var i expressen 26 april kan göra ...Politiker orkar inte bry sig !
Jag önskar att politiker och medmänniskor brydde sig i oss anhöriga och såg till att mördare inte fick någon permission mm så att vi anhöriga fick lugn o ror resten av våra tuffa liv. Vi har inte valt att ha det så här med ett liv i smärta sorg och saknad som är kärlekens pris. Men den som är dömd har valt att ta någon annans liv så då tycker jag att dom ska leva inlåsta resten av sina liv det borde vara mördarens pris... .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar