fredag 15 april 2011

Dagnes tankar

Magiskt svar ?
Åren går och det gör fortfarande så ont så ont och saknaden finns hela tiden kvar, jag längtar och saknar och känner din smärta varje dag . Jag hoppas på att du i himmeln har det bra men ovisheten om vad som är vad är där i mig och drar, men någonstans där inne finns tilliten kvar. Tilliten till att allt blir bra att det finns ett magiskt svar . Varje dag så tar mörkret med mig på en resa där ingenting är bra men där i slutet så finns ändå lite av tilliten kvar och knuffar mig upp mot ytan där jag har mycket kärlek kvar. Mitt levande barn som Solen ger hon mig kraften som är starkare än mörkret. Min man bär mig han finns och han står ut visar mig att livet inte är slut. Jag kan bara be om att det finns ett magiskt svar och att min tillit finns kvar till att allt allt ska bli bra med ett magiskt svar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar