tisdag 5 april 2011

I dag är det en TRIST DAG 3 år sen Engla blev mördad

Jag saknar, saknar, saknar och längtar så mycket hela tiden efter min fantastiska dotter Engla.
Det går inte att med ord beskriva hur det känns när man förlorar sitt barn på det här viset, den som lidit mest är Engla och alla med barn kan ju sätta sig in i hur ont det gör när ens barn far illa.
Men resten med alla myndigheter utan sunt förnuft att det inte visar sig att Polisen har gjort så grov försummelse så det varken är straff bart eller skadestånds berättigande gör att vi inte får någon upprättelse för polisens fel ,inte ens en personlig ursäkt !

Det som frustrerar mig mest är att myndigheter säger olika och att det inte känns rätt från mag känslan.Jag frågar mig ofta hur korrupt får det bli inom JK/JO , polisen och åklagar väsendet innan politikerna reagerar. Eller är det som vissa skriver att dessa myndigheter är till för att mörka hur det fungerar. 
frid o kärlek C

3 kommentarer:

  1. Jag grät länge i söndags över att Engla blivit mördad och att hon inte längre är här på jorden och kan sjunga och dansa och vara med sin mamma och syster och övrig familj och släkt och för att inte jag fick träffa henne. Och jag sa för mig själv varför måste hon vara död och kan hon inte komma tillbaka. Och jag hoppas innerligt att hon finns ändå. Men hon skulle fått vara kvar här på jorden.

    SvaraRadera
  2. Finaste Engla. Mina tankar finns hos dig.

    //hilma

    SvaraRadera
  3. Tänker på Engla och på Er!Det finns inga ord, livet är så orättvist!Så många kramar vill jag ge dig,Englas fina mamma!Kram Sofie

    SvaraRadera